عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Rashnoo و آدرس rashnoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






چطوره؟

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 618
بازدید کل : 29448
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


   

در بسیاری از مواقع پس از دانلود فایلی از اینترنت و یا گرفتن ویدئو ها ، اسناد و … از دیگر دوستان خود متوجه می شویم که فایل مورد نظر بر روی ویندوز ما قابل اجرا نیست. دلیل اصلی این موضوع پشتیبانی نکردن ویندوز ما از پسوند و یا همان فرمت فایل مورد نظر است و برای اجرای آن فایل نیاز داریم تا برنامه اصلی اجرا کننده آن فرمت را نیز دانلود و بر روی سیستم خود نصب کنیم. در این مطلب با برنامه همه کاره Free Opener آشنا می شویم که می تواند بیش از ۸۰ نوع فایل با فرمت گوناگون را برای شما به نمایش بگذارد.



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: opener , free , باز کردن فرمت های مختلف , برنامه چند کاره , کم جم ,
:: بازدید از این مطلب : 12112
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : shayan
ت : یک شنبه 25 تير 1391

سريع ترين جستجو گر فايل من باشم حتما دانلود مي كردم

 



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: بازدید از این مطلب : 13500
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : shayan
ت : دو شنبه 29 اسفند 1390

ساخت آلبوم های تصویری تحت وب امروزه یکی از جالبترین اموری می باشد که کاربران در وب سایت ها و صفحات وبلاگ های خود از آن استفاده می کنند. نمایش تصاویر با افکت های مختلف و استفاده از ویژگی های این نوع آلبوم های تصویری باعث شده تا بسیاری از کاربران از این روش برای نمایش تصاویر در صفحات وب خود استفاده می کنند. بسیاری از شرکت های نرم افزاری نیز امروزه با ساخت نرم افزارهای مختلف این توانایی را به کاربران می دهند تا این چنین آلبوم های تصویری را ایجاد کنند.

در این مطلب شما را با یکی از این نرم افزارها آشنا می کنیم.



Flash Gallery Factory نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادرند تا با استفاده از ابزارهای موجود در کمترین زمان و به راحتی اقدام به ساخت آلبوم های تصویری به صورت SlideShow در فرمت Flash نمایند. این نرم افزار از ویژگی های متنوعی برخوردار می باشد که از این ویژگی ها می توان به استفاده از افکت های تصویری مختلف و متنوع بر روی آلبوم تصویری اشاره نمود. این نرم افزار از تولیدات شرکت Wondershare می باشد.



از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- قابلیت استفاده از فرمت های مختلف عکس برای ساخت آلبوم

- توانایی استفاده بیش از 200 فریم مختلف برای ساخت آلبوم

- توانایی استفاده از افکت های حرکتی مختلف برای تصاویر

- قابلیت استفاده از templates های مختلف برای آلبوم

- توانایی به اشتراک گذاری آلبوم به طرق گوناگون

و ... .



دانلود کنید نسخه 4.7.3.5 کامل را در قسمت نظرات 



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: بازدید از این مطلب : 19451
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : shayan
ت : دو شنبه 11 مهر 1390

امروزه بيشتر انيميشن هاي اينترنتي به صورت فايل فلش و با فرمت SWF بر روي صفحات وب قرار دارند . احتمالا بارها براي شما پيش اومده كه خواسته ايد يكي از اين انيميشن هاي زيبايي رو كه مشاهده مي كنيد را براي خود ذخيره نماييد ولي با كليك بر روي آن منوي از پيش تعيين شده ي شركت Macromedia ظاهر مي شود ! Save Flash محصولي از شركت Pilot Group كه به تازگي نسخه ي جديد آن عرضه شده است , نرم افزاري بسيار مفيد جهت دريافت آسان فايل هاي فلش از صفحات وب مي باشد .تنها با يك رايت كليك از طريق موس بر روي فايل فلش , متوجه ميشويد كه يك گزينه به منوي سابق اضافه شده و آن Save With SaveFlash است ! اين نرم افزار بلافاصله پس از باز شدن صفحه و حتي قبل از Load شدن فايل فلش موجود تمامي اطلاعات مورد نياز شما از قبيل نام اصلي فايل , سايز آن , آدرس URL دقيق آن و Resolution و ..... را در اختيار شما قرار مي دهد ! در بخش Preview تمامي فايلهايي كه توسط اين نرم افزار دانلود كرديد را ميتوانيد مشاهده نماييد . اين نرم افزار با ويندوز هاي 98/ME/XP/2000/2003 سازگاري كامل دارد. ساير ويژگي هاي اين محصول در اين صفحه

دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: بازدید از این مطلب : 16831
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : shayan
ت : دو شنبه 11 مهر 1390
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');